Ing. Vít Šelešovský
selesovsky@kdpcr.cz +420 731 677 622

15. ročník odborného semináře Národní účetní rady - Praha

středně pokročilý
Doporučená úroveň znalostí

Formát události

Kurzy a semináře

Téma

Daně

Účetnictví

Právo

Doporučená cílová skupina

Veřejnost Student Spolupracovník daňového poradce Asistent daňového poradce Daňový poradce

Hlavním tématem letošního semináře budou připravované změny v účetnictví a doprovodný zákon k připravovanému zákonu o účetnictví.

Vyberte místo konání:

Termíny - Praha:

Pro vybranou variantu není vypsaný žádný termín.

Obsahová náplň

8:00 – 9:00

 Prezence účastníků

9:00 – 9:15

Zahájení semináře 
doc. Ing. David Procházka, Ph.D., úřadující předseda NÚR, vedoucí katedry finančního účetnictví a auditingu FFÚ VŠE v Praze 

9:15 – 10:15

Novela zákona o daních z příjmů, nový zákon o účetnictví
JUDr. Ing. Stanislav Kouba, Ph.D., vrchní ředitel sekce 05 Daně a cla Ministerstva financí ČR
               

10:15  – 11:00

Teze vyhlášek a účetní výkazy
Ing. Jiří Pelák, Ph.D., ředitel odboru 28 - Účetnictví, oceňování a související odborné profese MF, katedra finančního účetnictví a auditingu FFÚ VŠE v Praze

11:00  – 11:30

Přestávka na kávu

11:30  – 12:00

Změny pro fyzické osoby – způsoby evidence a navazující systém zdanění; nová koncepce sankcí v návrhu zákona o účetnictví
Ing. Jan Molín, Ph.D., zástupce vedoucího katedry finančního účetnictví a auditingu FFÚ VŠE v Praze, člen Prezidia KDP ČR místopředseda Metodické rady Svazu účetních ČR 

12:00  – 12:30

Novinky pro přeměny obchodních společností
Ing. et Ing. Jáchym Lukeš, Ph.D., vedoucí oddělení Účetnictví MF ČR, FFÚ VŠE v Praze

12:30 – 14:00

Oběd

14:00 - 14:30

Rezervy na likvidaci stálých aktiv a jejich diskontování
doc. Ing. Ladislav Mejzlík, Ph.D., prezident Komory auditorů ČR, katedra finančního účetnictví a auditingu FFÚ VŠE v Praze

14:30 - 15:00

Dopady nové legislativy na neziskové organizace 
Ing. Simona Pacáková, auditor, daňový poradce a soudní znalec ADU.CZ s.r.o., místopředsedkyně Metodické rady Svazu účetních ČR

15:00 - 15:30

Jak se připravit na přechod na IFRS
Ing. Libor Vašek, Ph.D., katedra finančního účetnictví a auditingu FFÚ VŠE v Praze

15:30 - 16:00

Výsledek hospodaření dle IFRS jako vstupní hodnota do výpočtu základu daně a navazující úpravy
Ing. Alice Šrámková, daňová poradkyně, Komora certifikovaných účetních 

16:00

Závěrečné slovo

Pro koho je kurz určen

Seminář je určen pro daňové poradce, účetní, auditory, finanční ředitele, zaměstnance Finanční správy, studenty vysokých škol a další odbornou veřejnost. Účast na semináři se daňovým poradcům, auditorům a certifikovaným účetním započítává do plnění kontinuálního profesního vzdělávání ve výši 6 hodin.

Soubory ke stažení

Organizační pokyny

Zástupci Finanční správy se mohou hlásit za zlevněnou cenu jen prostřednictvím svého zaměstnavatele a mohou volit mezi prezenční a online účastí. Studenti se při prezenci prokáží platnou ISIC kartou. Zvýhodněná cena pro studenty platí pouze pro prezenční účast. Pro uplatnění ceny pro studenty je nutné doplnit ISIC kartu do kontaktních údajů při registraci účtu na webu KDP ČR.

Účastnický poplatek zahrnuje školicí den, elektronické podkladové materiály, občerstvení v průběhu semináře a oběd pro prezenční účastníky, zajištění on-line streamu pro on-line účastníky. Účastnický poplatek nelze nijak krátit a bude jej možné uhradit na základě výzvy k úhradě, která vám bude zaslána e-mailem po dokončení objednávky. Daňový doklad obdržíte po zaplacení. Podmínkou zařazení na seminář je uhrazení zálohové platby. Neuhrazené objednávky po splatnosti budou stornovány a uvolněná místa nabídnuta dalším zájemcům v pořadí. V případě neúčasti na semináři bez včasné písemné omluvy, dle storno podmínek, se účastnický poplatek nevrací. Studentům nebude hrazen oběd.

Prezenční účast je možno převést bezplatně na on-line účast do 29. 11. 2024. Po uvedeném termínu je převod na on-line možný za administrativní poplatek 1 000 Kč vč. DPH.

 Pro daňové poradce, auditory, účetní a odbornou veřejnost při včasné registraci
 3 388 Kč včetně DPH
 - při registraci po 15. 11. 2024
 3 630 Kč včetně DPH
 - při platbě v hotovosti na prezenci
 4 235 Kč včetně DPH
 Pro zaměstnance Finanční správy při včasné registraci
 2 420 Kč včetně DPH
 - při registraci po 15. 11. 2024
 2 904 Kč včetně DPH
 Pro studenty VŠ (omezený počet zvýhodněných míst)
  484 Kč včetně DPH
 - při platbě v hotovosti na prezenci
  847 Kč včetně DPH

Storno podmínky
Bezplatné storno na základě písemné omluvy přijímáme nejpozději do 29. 11. 2024. Pozdější storno nemůže být přijato a objednateli bude účtován storno poplatek ve výši 100 % ceny semináře.

Související produkty