DPPO a Účetnictví v roce 2025 - on-line
Formát události
Kurzy a semináře
Téma
Příprava ke zkouškám
Daně
Účetnictví
Doporučená cílová skupina
Na semináři budou podány informace DPPO a účetnictví roku 2025 z praktického pohledu.
Termíny - on-line:
Obsahová náplň
Konsolidační balíček!
DPPO a účetnictví roku 2025 z praktického pohledu:
- závěry KOOV a judikáty vztahující se k DPPO
- transformace účetního výsledku hospodaření na základ daně podnikatelských právnických osob aneb analýza § 23 ZDP a to v závislosti na způsob zaúčtování
- základní zásady posuzování daňové účinnosti nákladů
- vybrané případy daňově účinných a neúčinných nákladů
- novinky ve vztahu k připravované implementaci směrnice ATAD
- nové Interpretace NÚR
Pro koho je kurz určen
Kurz je určený především pro ty, kteří se chtějí kvalitně připravit na kvalifikační zkoušku na daňového poradce. Jsou ale také vhodné pro daňové poradce, jejich spolupracovníky a zaměstnance a také pro další osoby zabývající se problematikou daní, jako universální vzdělávací program. Kurzy ale nejsou určeny pro začátečníky.
Soubory ke stažení
Přednášející
Organizační pokyny
Účastníci on-line streamu obdrží den před konáním semináře přístupové údaje do MS TEAMS pouze k jednorázovému vysílání a samozřejmě prezentace přednášejících na kontaktní e-mail účastníka. Přístupové údaje budou unikátní a každý účastník bude moci stream zobrazit pouze na jednom zařízení (počítač, tablet, mobilní telefon). Cena streamu je stejná jako pro prezenční účastníky.
Ke kvalitnímu sledování doporučujeme:
- rychlost připojení k internetu minimálně 1Mbits (testování rychlosti je možné zde: http://rychlost.cz/)
- konfigurace:
- počítač s procesorem min. 1,1 GHz nebo rychlejší, dvoujádrový
- paměť: 4,0 GB RAM
- rozlišení: 1024 x 768
- standardní kamera, mikrofon a reproduktory
K online přednášce si připravte:
- zákony vztahující se k Vámi vybraným kurzům v platném znění
- formuláře přiznání
- kalkulačku
Program kurzu najdete v souborech ke stažení, viz níže.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ
Při registraci dobře zvažte, jaká forma účasti je pro vás nejvíce přínosná - prezenčně, nebo on-line. Dodatečná změna je možná po domluvě s organizátorem a účtujeme za každý přesun administrativní poplatek 1000 Kč vč. DPH.