Odstávka e-shopu - přecházíme na nový informační systém
V souvislosti s přechodem Komory na nový informační systém dojde k dočasnému přerušení některých on-line aplikací. Od 15. 12. 2017 do 3. 1. 2018 bude dočasně pozastaven provoz e-shopu a možnost přihlašování se ke kvalifikačním zkouškám. Objednávky provedené do 15. 12. 2017, musí být uhrazeny nejpozději do 5 dnů od data objednání, jinak budou stornovány. V souladu s usnesením loňské Valné hromady je realizován projekt na pořízení nového informačního systému. Naší snahou je mít funkční, moderní a spolehlivý systém s propojením na účetnictví a webové stránky. S jeho spuštěním počítáme od počátku roku 2018. Jsme přesvědčeni, že to umožní další rozvoj Komory do budoucnosti. S náběhem nového systému bohužel souvisí i určitá omezení, proto si Vás dovolujeme požádat o trpělivost a případně i následnou zpětnou vazbu, která nám pomůže systém, včetně všech interakcí, správně nastavit. Na druhé straně jde především o změny interního charakteru kanceláře Komory, které se daňových poradců ve smyslu používání například webových stránek významně nedotknou. Děkujeme za pochopení! kancelář Komory