Nové obchodní podmínky internetového obchodu KDP ČR

Publikováno 19.12.2014

Kancelář komory daňových poradců zveřejňuje nové obchodní podmínky internetového obchodu KDP ČR, ke stažení zde.

„Některá důležitá ustanovení obchodních podmínek“ 

Obchodní podmínky upravují  vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé na základě smlouvy uzavřené mezi provozovatelem internetového obchodu, Komorou daňových poradců ČR, IČO: 44995059, sídlem: Kozí 4, 602 00 Brno a zákazníkem, a to prostřednictvím internetového obchodu na webové stránce umístěné na internetové adrese www.kdpcr.cz.

Objednávka
Objednávky služeb včetně přihlášek na akci lze doplňovat, měnit nebo rušit pouze písemně.

Zákazník hradí náklady spojené s dodáním zboží. Při zasílání zboží do České republiky se k cenám zboží uvedeným v nabídce přičte poštovné a balné 90,- Kč. Při objednávce nad 2000,- Kč zákazník poštovné a balné v rámci České republiky nehradí. Osobní převzetí zboží v sídle provozovatele je zdarma.

Cena
Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží nebo cenu vzdělávací akce či jiné služby dle smlouvy může zákazník uhradit provozovateli následujícími způsoby:
-    V hotovosti v sídle provozovatele na adrese Kozí 4, Brno;
-    bezhotovostně převodem na účet provozovatele č. 2107491443/2700, vedený u společnosti UniCredit Bank CR, a.s. (dále jen „účet provozovatele“);
-    online platbou prostřednictvím PayU.


V případě platby zboží v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby zboží je kupní cena splatná do 5 dnů od uzavření kupní smlouvy (potvrzení závazné objednávky). V případě nezaplacení kupní ceny zboží v termínu splatnosti bude objednávka stornována. Cena služby je splatná do 5 dnů od uzavření smlouvy o poskytnutí služby (potvrzení závazné objednávky). V případě nezaplacení ceny služby v termínu splatnosti bude objednávka stornována.

Storno podmínky u vzdělávacích akcí
Zruší-li zákazník svou objednávku 7 dní nebo dříve před konáním vzdělávací akce, bude mu vrácena cena vzdělávací akce v plné výši. 

Zruší-li zákazník svou objednávku později než 7 dní před konáním vzdělávací akce, je povinen uhradit 100 % z ceny vzdělávací akce a nemá nárok na vrácení zaplacené ceny vzdělávací akce. 

Zruší-li vzdělávací akci provozovatel, bude zákazníkovi vrácena cena vzdělávací akce v plné výši.

Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu místa nebo času konání vzdělávací akce i změnu přednášejících, pokud to bude z organizačních nebo technických důvodů nezbytné. Objednatel může v tomto případě  zrušit objednávku až do zahájení akce a to pouze písemně.

Souhlas s poskytnutím osobních údajů
Zasláním objednávky uděluje zákazník souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů Komoře daňových poradců ČR v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., a to za účelem realizace objednaných služeb a pro marketingové účely.

Tyto obchodní podmínky platí od 1. 1. 2015 v podobě aktualizované ke dni uzavření smlouvy.

Název souboru Velikost
Obchodni podminky internetoveho obchodu KDP CR.pdf 328KB Stáhnout