Poptávka na přípravu a správu marketingové kampaně
Poptáváme nabídky na přípravu a správu marketingové kampaně Komory daňových poradců České republiky.
Komora je nezisková organizace založená na základě zákona č. 523/1992 o daňovém poradenství a Komoře daňových poradců ČR. Jsme organizace s širokým portfoliem činností – sdružujeme daňové poradce a daňově poradenské společnosti. Pro vstup do Komory organizujeme přípravné kurzy, které uchazeči mohou využít při své přípravě a kvalifikační zkoušky, jež jsou podmínkou pro vykonávání profese. Zapsaným poradcům zajišťujeme další vzdělání pro zvýšení jejich kvalifikace. Současně fungujeme i jako kontrolní orgán, který dohlíží na výkon daňového poradenství. Jako povinné připomínkové místo se podílíme na přípravě a připomínkování legislativy. Vydáváme odborné publikace, které distribuujeme prostřednictvím vlastního eshopu. Všechny informace o Komoře můžete najít na webových stránkách https://www.kdpcr.cz/.
Čeho bychom v rámci kampaní chtěli dosáhnout. V rámci kampaní jsme si stanovili dva cíle:
- Výkonnostní kampaň – oslovení vhodné cílové skupiny, kterou bychom chtěli přivést na naše webové stránky s cílem představit Komoru a především poptat daňového poradce.
- Brandová kampaň – naším cílem je, aby Komora byla více vidět a veřejnost stále více vnímala daňového poradce jako odborníka/partnera, který je schopen klientovi nejen pomoci s daněmi, ale i zastoupit ho před úřady.
Za cílovou skupinu pro výkonnostní kampaň považujeme malé a střední podnikatele a podnikající fyzické osoby. V minulosti jsme připravili prostor na našem webu, kam bychom chtěli oslovené uživatele přivést, tzv. landing page: https://www.kdpcr.cz/proc-mit-danoveho-poradce.
Co považujeme za metriku úspěchu:
- projevený zájem o daňového poradce/poptávka po daňovém poradci
- zobrazení reklamy na relevantních webových stránkách (Komora je výhradně apolitická organizace, která nechce být prezentována na dezinformačních nebo úzce politicky zaměřených webech a portálech, stejně tak na portálech, které by mohly poškodit její jméno.)
Jaký na to máme rozpočet: Kampaň chceme realizovat od 1.11.2022 do 30.4.2023 s výjimkou prosince. Náklady na přípravu kampaní, jejich správu a rozpočet v Google Ads a Sklik by po dobu realizace neměly překročit částku 400 tis. Kč bez DPH.
Obdobnou kampaň jsme již ve stejném období předchozího roku realizovali. Pro naši prezentaci jsme využívali grafiky (v příloze, pouze jeden formát) se kterými lze pracovat, navrhovat jejich úpravy nebo navrhnout grafiky úplně nové. Nabídky je možné podat emailem na adresu kdp@kdpcr.cz nebo do datové schránky zadavatele, a to ve lhůtě do 18.10.2022, abychom mohli nejpozději do 20.10. oslovit vybraného dodavatele a byl čas na přípravu a spuštění kampaně. V případě dotazů kontaktujte Kateřinu Foretovou (foretova@kdpcr.cz; tel.: 605 205 705).
Název souboru | Velikost | |
---|---|---|
01.png | 118KB | Stáhnout |
02.png | 119KB | Stáhnout |
03.png | 118KB | Stáhnout |
04.png | 119KB | Stáhnout |
05.png | 121KB | Stáhnout |
09.png | 136KB | Stáhnout |
13.png | 142KB | Stáhnout |
17.png | 128KB | Stáhnout |
21.png | 126KB | Stáhnout |
25.png | 119KB | Stáhnout |
29.png | 123KB | Stáhnout |
33.png | 110KB | Stáhnout |