Vyjednávání a řešení obtížných komunikačních situací pro vedoucí pracovníky, majitele daňových kanceláří a OSVČ - Brno
Formát události
Neuvedeno
Umění vedení lidí v sobě zahrnuje jak vedení ostatních tak inspiraci vlastním příkladem. V tomto kurzu se posluchači dozvědí, jak efektivně vést skupinu lidí i sebe sama, jak delegovat úkoly a tím kultivovat přijetí vlastní zodpovědnosti, a také jak vést motivující rozhovory s podřízenými či klienty.
Výstupem kurzu bude výrazný posun v jednotlivých komunikačních dovednostech účastníků vyjádřený v subjektivním hodnocení, formulování vlastních akčních kroků spolu s konkrétními kroky realizace, hodnocení kurzu a závěrečná zpráva shrnující průběh kurzu spolu s případnými dalšími doporučeními. Účastníci dostanou materiály a možnost se zúčastnit navazujícího zkušenostního workshopu v rozsahu 2 hodin po 6-8 týdnech od skončení kurzu.
Termíny - Brno:
Pro vybranou variantu není vypsaný žádný termín.
Obsahová náplň
Tento kurz se soustřeďuje na respektující prosazení vlastních požadavků a řešení obtížných komunikačních situací, které mohou nastat při komunikaci s klienty, se subjekty státní správy nebo obchodními partnery.
- Vystupování, prezentace sebe sama a vlastních požadavků
- Asertivní jednání
- Transakční analýza (dítě-rodič-dospělý)
- Stanovení cíle rozhovoru
- Vymezení komunikačního prostoru
- Kdo je komunikační partner
- Základní principy účinné argumentace
- Příprava potenciálních argumentů
- Umění říci „NE“
- Volba vhodných asertivních technik
- Manipulace a jak ji rozpoznat
- Obrana proti manipulaci
- Etická dilemata a jejich řešení
Pro koho je kurz určen
Kurz je určen pro osoby na vedoucích pozicích, majitelé daňových a účetních kanceláří a OSVČ.