Mgr. Marcela Vaňatková
vanatkova@kdpcr.cz +420 542 422 329

Vyjednávání a řešení obtížných komunikačních situací pro vedoucí pracovníky, majitele daňových kanceláří a OSVČ - Brno

Formát události

Neuvedeno

Umění vedení lidí v sobě zahrnuje jak vedení ostatních tak inspiraci vlastním příkladem. V tomto kurzu se posluchači dozvědí, jak efektivně vést skupinu lidí i sebe sama, jak delegovat úkoly a tím kultivovat přijetí vlastní zodpovědnosti, a také jak vést motivující rozhovory s podřízenými či klienty.

Výstupem kurzu bude výrazný posun v jednotlivých komunikačních dovednostech účastníků vyjádřený v subjektivním hodnocení, formulování vlastních akčních kroků spolu s konkrétními kroky realizace, hodnocení kurzu a závěrečná zpráva shrnující průběh kurzu spolu s případnými dalšími doporučeními. Účastníci dostanou materiály a možnost se zúčastnit navazujícího zkušenostního workshopu v rozsahu 2 hodin po 6-8 týdnech od skončení kurzu.

Vyberte místo konání:

Termíny - Brno:

Pro vybranou variantu není vypsaný žádný termín.

Obsahová náplň

Tento kurz se soustřeďuje na respektující prosazení vlastních požadavků a  řešení obtížných komunikačních situací, které mohou nastat při komunikaci s klienty, se subjekty státní správy nebo obchodními partnery.

  • Vystupování, prezentace sebe sama a vlastních požadavků
  • Asertivní jednání
  • Transakční analýza (dítě-rodič-dospělý)
  • Stanovení cíle rozhovoru
  • Vymezení komunikačního prostoru
  • Kdo je komunikační partner
  • Základní principy účinné argumentace
  • Příprava potenciálních argumentů
  • Umění říci „NE“
  • Volba vhodných asertivních technik
  • Manipulace a jak ji rozpoznat
  • Obrana proti manipulaci
  • Etická dilemata a jejich řešení

Pro koho je kurz určen

Kurz je určen pro osoby na vedoucích pozicích, majitelé daňových a účetních kanceláří a OSVČ.