Ing. Vít Šelešovský
selesovsky@kdpcr.cz +420 731 677 622

AML pro účetní a jejich zaměstnance – splnění zákonné povinnosti na AML vzdělávání - on-line

středně pokročilý
Doporučená úroveň znalostí

Formát události

Neuvedeno

Téma

Daně

Účetnictví

Právo

Doporučená cílová skupina

Veřejnost Uchazeč o zkoušku Spolupracovník daňového poradce Asistent daňového poradce Daňový poradce

Vyberte místo konání:

Termíny - on-line:

čt 27. 3. 2025
09:00 ‑ 13:00
On-line
163/200
410703
  • Běžná cena 1 950 Kč
Přihlásit na termín

Obsahová náplň

Školení je zaměřeno na povinnosti účetních dle zákona č. 253/2008 Sb., o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu (AML zákon), včetně klíčových změn pro roky 2024 a 2025. Účastníci se seznámí s obecnými povinnostmi účetních (včetně účetních společností) a jejich konkrétními povinnostmi vůči klientům. Naučí se správně provádět identifikaci a kontrolu klienta, rozhodnout o odmítnutí či ukončení obchodního vztahu a oznámit podezřelý obchod. Součástí školení je i upozornění na hrozící sankce až až do výše desítek milionů korun za neplnění povinností. Novinky zahrnují např. povinnost oznámit kontaktní osobu na FAÚ, zavedení eDokladů, zavedení vnitřního oznamovacího systému. Školení poskytne praktické rady a přehled aktuálních změn, které pomohou minimalizovat rizika neplnění AML povinností.

Absolventi kurzu obdrží potvrzení o účasti, přičemž seminář splňuje požadavky na školení zaměstnanců podle § 23 AML zákona. Účetní i účetní společnost jsou povinni zajistit nejméně jedenkrát v průběhu 12 kalendářních měsíců proškolení svých zaměstnanců, kteří se mohou při výkonu své pracovní činnosti setkat s podezřelými obchody a proškolit všechny zaměstnance před zařazením  na takováto pracovní místa.

Kurz je vhodný i jako příprava pro uchazeče na kvalifikační zkoušku na daňového poradce.

 

Fotografie kurzu

Harmonogram

Termíny:

1

čtvrtek 27. 3. 2025 09:00 ‑ 13:00

AML včetně posledních novinek

Přednášející

Ing. Pavel Říha

(DP #4597)

daňový poradce, člen sekce pro pro profesní otázky, sekce pro informační technologie a sekce správy daní a poplatků

Organizační pokyny

Seminář bude probíhat ve virtuální přednáškové místnosti v aplikaci WEBMEETING.
Technická podpora s možností vyzkoušení spojení bude k dispozici v den přednášky od 8:30 hod.​

  • Přístupový link: Jakmile bude platba za seminář připsána na náš účet, zašleme vám e-mailem přístupový link a podkladový materiál. Tento link obdržíte den před konáním semináře, abyste měli dostatek času se na něj připravit a připojit.
  • Připojení k semináři: V den konání semináře jednoduše kliknete na zaslaný link a připojíte se k živému přenosu prostřednictvím platformy Webmeeting. Seminář je interaktivní, takže budete mít možnost se aktivně zapojit.
  • Lektor a prezentace: Během semináře bude lektor snímán v přímém přenosu, což znamená, že budete moci vidět a poslouchat jeho vystoupení v reálném čase. Současně bude k dispozici i jeho prezentace, kterou budete moci sledovat na obrazovce a podrobně si projít všechny klíčové informace.
  • Dotazy a interakce: V průběhu semináře budete mít možnost klást dotazy prostřednictvím chatu. Lektor se těmto otázkám bude věnovat průběžně během přednášky, takže se můžete soustředit na obsah a v případě potřeby se ihned zeptat.

Chcete si vyzkoušet prostředí virtuální posluchárny nanečisto a ověřit si tak, ještě před zahájením přednášky že všechno funguje správně? 
Navštivte testovací přednáškovou místnost, která je otevřena nonstop na adrese https://admin.webmeeting.cz/demo/enter-demo
Potřebujete více informací? Navštivte www.webmeeting.cz/napoveda

Účastnický poplatek zahrnuje:
- přístup na přednášku pro 1 osobu
- podkladový materiál
*poplatek není možné upravit ani snížit

Počet hodin KPV: 4 hod.

Související produkty