Jak vést sebe a své spolupracovníky - Praha
Formát události
Neuvedeno
- Chcete, aby váš tým „šlapal“?
- Chcete mít čas sami na sebe a rozvoj své firmy?
- Máte občas pocit, že všechno děláte sami?
Tento modul je zaměřený na to, jak organizovat sám sebe i lidi kolem. Dozvíte se, jak efektivně komunikovat, jak zjišťovat očekávání druhých a vyjádřit vlastní potřeby. Naučíte se aktivně naslouchat a vhodně reagovat na to, co je řečeno a uvědomovat si, co je nevyřčeno, a přesto je důležité. Zjistíte, jak motivovat sami sebe i své spolupracovníky a jak účinně delegovat úkoly. Nezbytnou součástí dobré organizace je také umět sdělovat zpětnou vazbu sobě i svému okolí. Kurz je praktický, interaktivní, založený na nácviku situací z praxe a připraví vás na náročné momenty, které se svými spolupracovníky zažíváte. Cílem je vybavit vás komunikačními nástroji pro současnou turbulentní dobu, které vám pomohou dosáhnout spokojenosti vaší i vašich kolegů.
Termíny - Praha:
Pro vybranou variantu není vypsaný žádný termín.
Obsahová náplň
- Komunikace s dopadem
- Pokládání vhodných otázek
- Aktivní naslouchání
- Vyjádření potřeb
- Sdělení očekávání
- Efektivní delegování
- Motivace vlastní
- Motivace druhých
- Dopadová zpětná vazba
- Náročné komunikační situace a jak si s nimi poradit
Pro koho je kurz určen
Kurz je určen zejména pro daňové poradce a jejich spolupracovníky, ale i zájemce z oblasti zdaňování a účetnictví.