Mgr. Marcela Vaňatková
vanatkova@kdpcr.cz +420 542 422 329

Umělá inteligence v daňovém poradenství – výzva i příležitost - Online

mírně pokročilý
Doporučená úroveň znalostí

Formát události

Konference

Téma

Daně

Účetnictví

Právo

Doporučená cílová skupina

Veřejnost Student Spolupracovník daňového poradce Asistent daňového poradce Daňový poradce

Cílem akce je poskytnout poradcům silnou odbornou podporu při výkonu profese a zprostředkovávat technologické produkty včetně využití umělé inteligence.

Vyberte místo konání:

Termíny - Online:

Pro vybranou variantu není vypsaný žádný termín.

Obsahová náplň

 8:45 – 9:15

 Prezence účastníků

9:15 – 11:15          

Úvodní slova, zahájení konference

Zkušenosti a doporučení pro poradce i poradenské firmy

Cílem panelu je seznámit účastníky s nejnovějšími trendy a očekáváními v oblasti umělé inteligence, podělit se s ostatními o zkušenosti se zaváděním chytrých řešeních do práce poradenských kanceláří nebo u klientů a nastínit možný další vývoj v regulaci AI.  

Moderátor: Robert Jurka, CEO ETL Global  

Přednášející:

  • Tomáš Vlk, PwC | Director | Tax, Legal and People Services, PwC Czech Republic
  • Daniel Pristach, CEO E-Consulting
  • Jakub Dohnal, advokát a řídící partner ARROWS
  • Lumir Boureanu, Capitain CEO compacer AG
  • Martin Kašpar, Business Develop Manager & procurator ve společnosti Wolters Kluwer CZ

 11:15 – 12:00          

Ochrana dat, cloud a pojištění kybernetických rizik
Moderátor: Radek Neužil, tajemník KDP ČR

  • Michal Václavek, Cloud sales specialist Algotech
  • Tomáš Malík, CEO compacer AG
  • Martin Kašpar, Business Develop Manager & procurator ve společnosti Wolters Kluwer CZ
  • Marieta Vodrážková Melichárková, členka představenstva, ředitelka pobočky Praha, OK Group
  • Marko Antič - Commercial Head, pojišťovna Colonnade Insurance S.A.
  • Pavel Kletzenbauer – Underwriter financial lines, pojišťovna Colonnade Insurance S.A.2:00 – 13:00 

12:00  – 13:00

 Přestávka na oběd

 13:00  – 15:00

„Institucionální“ zkušenosti s digitalizací a s nástroji umělé inteligence
Digitalizace finanční správy může zásadně změnit daňové procesy ve firmách i postavení daňových poradců. Co chystá finanční správa v oblasti digitalizace a jak využívá nástroje umělé inteligence?
Jak může umělá inteligence pomoci daňovým poradcům s vytěžováním informací a jak může být prospěšná při propagaci daňového poradenství. Zkušenosti Komory v této oblasti budou představeny formou praktických ukázek a příkladů.

Moderátor: Milan Vodička, vedoucí sekce IT KDP ČR 

Přednášející:

  • Jiří Žežulka, ředitel sekce - GFŘ-Sekce výkonu daní
  • Rastislav Gábik, ředitel odboru daňové analytiky, GFŘ 
  • ​Jakub Charvát a Vojtěch Pour, jednatelé C&P Blockchain solutions s.r.o., spolupráce s KDP ČR  v oblasti chatbotů

 15:00 – 15:30

Přestávka na kávu

 15:30 – 17:30

 Zkušenosti a očekávání pro využití umělé inteligence pro práci daňového poradce
Jak ovlivňují nástroje umělé inteligence daňové poradce, právníky, auditory a účetní? Dokážeme odhadnout budoucí vývoj a potenciál umělé inteligence v daňovém poradenství? Jaké jsou příležitosti v budoucím technologickém pokroku a kde číhá nebezpečí a jaké jsou limity umělé inteligence při práci daňových poradců? I o tom budou účastníci panelu diskutovat a prezentovat své pohledy na téma AI.

Moderátoři: Radek Neužil a Libor Vašek  

Přednášející:

  • Jan Bárta, barta.legal
  • Simona Fialová, ECOVIS FACTA
  • Tomáš Hajdušek st., Censitio.cz
  • Ladislav Mejzlík, VŠE v Praze
  • Jiří Žežulka, ředitel sekce - GFŘ-Sekce výkonu daní



Partneři akce:
   

     

Fotografie kurzu

Organizační pokyny

On-line přenos proběhne ve virtuální přednáškové místnosti v aplikaci WEBMEETING.
Technická podpora s možností vyzkoušení spojení bude k dispozici v den přednášky 30 minut před jejím zahájením (tj. 9:00 hod.)

Chcete si vyzkoušet prostředí virtuální posluchárny nanečisto a ověřit si tak, ještě před zahájením přednášky že všechno funguje správně? Navštivte testovací přednáškovou místnost, která je otevřena nonstop na adrese https://admin.webmeeting.cz/demo/enter-demo
Potřebujete více informací? Navštivte www.webmeeting.cz/napoveda

Účastnický poplatek zahrnuje 1 školící den a nelze ho nijak krátit.

Účastnické poplatky

Early birds zvýhodněná cena pro daňové poradce a jejich asistenty: 

  • do 8.9.2024 je účastnický poplatek 2.940 Kč, 
  • od 9.9.2024 se cena účastnického poplatku zvyšuje na 3.500 Kč vč. DPH.

Cena pro studenty a veřejnost zůstává po dobu prodeje stejná:

  • studenti 500 Kč vč. DPH
  • veřejnost 4.900 Kč vč. DPH

Související produkty

Související aktivity

Asistent daňového poradce Daňový poradce
pokročilý
Doporučená úroveň znalostí
Daňová kancelář budoucnosti

Odborné školení pro daňové poradce nabízí praktické rady a inspiraci pro efektivní tvorbu strategie pro provoz své kanceláře

Detail