Daňová kancelář budoucnosti - Brno
Formát události
Workshop
Téma
Osobní rozvoj
Doporučená cílová skupina
V průběhu kurzu získají účastníci inspiraci a praktické tipy pro strategické přemýšlení o současné a především budoucí podobě své firmy a plánování nástupnictví. Dále budou moci vyslechnout informace o posledních trendech v digitálních technologiích důležitých pro práci daňového poradce a budou moci vyslechnout zkušenosti z oblasti prodeje a nákupu firem a také z oblasti networkingu.
Termíny - Brno:
Pro vybranou variantu není vypsaný žádný termín.
Obsahová náplň
1. den / 9 - 16
Strategické přemýšlení o současné a především budoucí podobě firmy; hodnoty firemní a osobní; plánování nástupnictví; propojení firemní, obchodní a personální strategie
Lektorky: Ing. Lenka Mrázová, FCCA a Mgr. Hana Vykoupilová, Ph.D, PCC
Trendy v digitálních technologiích; využití AI pro současnou a budoucí práci daňové kanceláře; jak si ulehčit fungování kanceláře
Ing. Radek Neužil, LL.M., tajemník KDP ČR
2. den / 9 - 16
Co je důležité si uvědomit při prodeji firmy;
Smysluplná práce s majiteli firem a zaměstnanci; efektivní vyjádření přidané hodnoty pro klienta
Ing. Robert Jurka, Ph.D., partner ETL Global
Akční kroky; co dělat, jak začít, jak dát vše do přehledné struktury a pustit se do akce, co proto to bude potřeba a koho do procesu zapojit.
Prostor pro otázky a odpovědi
Lektorky: Ing. Lenka Mrázová, FCCA a Mgr. Hana Vykoupilová, Ph.D, PCC
Fotografie kurzu
Pro koho je kurz určen
Zaměřeno na daňové poradce, kteří řeší budoucnost svých kanceláří, zejména ti, kteří chtějí předat podnikání svým nástupcům.
Organizační pokyny
Seminář se uskuteční v zasedací místnosti KDP ČR, Kozí 4, Brno (6. patro) MAPA
V průběhu školení bude pro účastníky připraveno drobné občerstvení a doprovodné materiály. Oběd není zahrnut v ceně. Maximální počet účastníků je maximálně 14 osob.