Management lidských zdrojů I. po SARS-CoV-2 - Praha
Formát události
Neuvedeno
V rámci kurzu budeme společně hledat odpovědi na tyto otázky:
Jak vyjít z krize posíleni profesně i lidsky - jak obsadit správná místa správnými lidmi - jak komunikovat se zaměstnanci - jaká specifika přináší online komunikace - jak dobře vést přijímací nebo hodnotící rozhovor
Kurz Vám přináší inspirující diskuse a výměnu zkušeností s kolegy.
Termíny - Praha:
Pro vybranou variantu není vypsaný žádný termín.
Obsahová náplň
Aby Vaše firma dlouhodobě prosperovala, udržela si dobrou pověst a ustála nenadálé změny, je potřeba mít správné lidi na správných místech. Jak toho dosáhnout se dozvíte v tomto kurzu.
Změny nenastávají jen v zákonech. Restrikce a strach související s nákazou SARS-CoV-2 nám přináší nové zkušenosti v komunikaci se zaměstnanci, jak prostřednictvím nových technologií, tak např. nutností zavést home office. Změny se dotýkají i procesů v řízení lidských zdrojů.
Přinášíme Vám možnost natrénovat novou disciplínu, řízení lidských zdrojů, posílit jméno firmy a ustát nenadálé změny, či dokonce využít tyto změny pro zvýšení efektivity. Pojďme se seriózně pobavit o Vašich zjištěních v této oblasti v době karanténních opatření. Proto, aby Váš tým, firma a jeho jednotliví členové byli sehraní tak, jako týmy v pit stopech při závodech Formule 1, je důležité se zabývat mimo daně i řízením lidských zdrojů. Prozradíme Vám, co všechno řízení lidských zdrojů obnáší, že organizační struktura se neaktualizuje jen při auditu. Předáme Vám zkušenosti i návody, jak vést efektivně rozhovory nejen s kandidáty na Vámi obsazovanou pozici, ale i s Vašimi zaměstnanci, a to i formou on-line.
Prostřednictvím cvičení na praktických příkladech nalezneme společně odpovědi nejen na tyto otázky:
- Co Vám doba karanténních opatření ukázala ve vztahu k Vašim zaměstnancům?
- Jak významnou roli hraje řízení lidských zdrojů ve Vaší firmě?
- Jaké výhody může přinést organizační struktura?
- Je rozložení pracovních pozic ve Vaší firmě smysluplné a efektivní?
- Z jakého důvodu, jakými prostředky a koho hledáte?
- Kdo jsou správní lidé do Vaší firmy?
- Jak a jakými prostředky hledají uchazeči o zaměstnání vhodného zaměstnavatele?
- Jaké jsou aktuální trendy v náboru nových spolupracovníků?
- Jak dobře popsat pracovní pozici?
- Jak sestavit trefný inzerát na novou pracovní pozici?
- Jaké může mít důsledky zveřejnění inzerátu dovnitř Vaší firmy?
- Kde všude můžeme hledat spolupracovníky i bez inzerce?
- Jaké jsou vhodné postupy při výběrovém řízení na novou pozici?
- Jak vybrat vhodné kandidáty a jak je pozvat na pohovor?
- Proč bychom neměli podceňovat přípravu na pohovor s kandidáty?
- Co všechno můžeme získat dobře vedeným pohovorem?
- Co nám může efektivně vedený pohovor s kandidátem odhalit?
- Co s kandidáty, kteří při pohovoru neuspěli?
- Jak pomoci adaptaci nového spolupracovníka do stávajícího teamu? Může být věkový rozdíl překážkou?
- Máte zkušenosti se sestavením zaškolovacího plánu?
- Jak zajistit, aby čas a energie vložená do zaškolení nového spolupracovníka byl investicí, nikoli nákladem?
- A když nejsme s vybraným kandidátem spokojeni, co můžeme podniknout?
Pro koho je kurz určen
Kurz je určen pro daňové poradce, jejich spolupracovníky, majitele daňových kanceláří a OSVČ.