Vratislav Mánek
manek@kdpcr.cz +420 602 595 392

Tradiční seminář v Nymburku s pracovníky státní správy - Nymburk

středně pokročilý
Doporučená úroveň znalostí

Formát události

Kurzy a semináře

Téma

Daně

Účetnictví

Právo

Doporučená cílová skupina

Spolupracovník daňového poradce Asistent daňového poradce Daňový poradce

NEZAPOMEŇTE!
Při výběru účastníka objednat ubytování a stravu a ULOŽIT konkrétní výběr!

Vyberte místo konání:

Termíny - Nymburk:

st ‑ pá 21. ‑ 23. 5. 2025
Sportovní 1801/, Nymburk, Sportovní centrum Nymburk
221/250
310304
  • Běžná cena 3 790 Kč
Přihlásit na termín

Obsahová náplň

Účetnictví - 4 hodiny
DPFO - 4 hodiny
AML - 4 hodiny
DPPO - 4 hodiny
DPH - 4 hodiny

Pro koho je kurz určen

Seminář je určen především členům KDP ČR, asistentům DP evidovaným v seznamu KDP ČR, dále jejich spolupracovníkům a daňově poradenským společnostem.

Přednášející

Ing. Vlastimil Bachor

přední odborník v oblasti daně z příjmů právnických osob, bývalý dlouholetý vedoucí oddělení legislativy daně z příjmů právnických osob Ministerstva financí a podílel se na tvorbě legislativy zákona o daních z příjmů

Ing. Ondřej Fasora, Ph.D.

ředitel odboru nepřímých daní Ministerstva financí ČR, přičemž do gesce odboru patří zejména oblast DPH, spotřebních daní a energetických daní

Mgr. Rudolf Gaál

vedoucí oddělení strategické analýzy FAÚ

JUDr. Michaela Hladká, Ph.D.

ředitelka analytického odboru FAÚ

Ing. et Ing. Jáchym Lukeš, Ph.D.

vedoucí oddělení Účetnictví MF ČR, působí na Fakultě financí a účetnictví VŠE v Praze

Ing. Blanka Mattauschová

ředitel odboru nepřímých daní, Generální finanční ředitelství

Ing. Ondřej Vašátko

ředitel Finančního úřadu pro Pardubický kraj

Organizační pokyny

Místo konání: Nymburk, Sportovní 1801, Sportovní centrum Nymburk

Cenové varianty semináře:
Při výběru účastníka školení nezapomeňte doplnit, zda máte zájem o stravu a ubytování, zaškrtnutím a ULOŽENÍM konkrétního výběru.
3790,- - školné
1200,- - ubytování + snídaně
1100,- - strava (oběd, večeře 21. - 22. 5.+ oběd 23. 5.)

Platbu poukazujte na základě vystavené a zaslané výzvy k úhradě, která je systémem zasílána automaticky, po vytvoření objednávky.

DOTAZY:
S ohledem na rozsah přednášené problematiky, Vás žádáme o zaslání dotazů, které chcete v průběhu přednášky zodpovědět, nejpozději 3 dny před konáním akce, a to přímo na e-mail kanceláře KDP ČR. V průběhu přednášky lektoři garantují pouze zodpovězení dotazů zaslaných do uvedeného termínu a dotazů týkajících se přednášené problematiky. Děkujeme za pochopení.

Časový rozvrh semináře:
21. 5. 2025       9:00 - 13:00 - Účetnictví (prezence od 8:15)
21. 5. 2025     14:00 - 18:00 - DPFO
22. 5. 2025       9:00 - 13:00 - AML
22. 5. 2025     14:00 - 18:00 - DPPO
23. 5. 2025       9:00 - 13:00 - DPH

Počet hodin KPV: 20 hod.

Doporučení na ubytování

Jméno spolubydlícího vepisujte při objednávání do poznámky.

Související produkty