Vyjednávání a řešení obtížných komunikačních situací - on-line
Formát události
Neuvedeno
Tento kurz se soustřeďuje na respektující prosazení vlastních požadavků a řešení obtížných komunikačních situací, které mohou nastat při komunikaci se subjekty státní správy nebo obchodními partnery. Osvojíte si techniky, jak účinně jednat, jak si být „jistí v kramflecích“ a jak se účinně bránit manipulaci. Kurz má charakter výcvikového programu. Část kurzu je také věnována zásadám důležitým pro vyjednávání v online prostředí.
Termíny - on-line:
Pro vybranou variantu není vypsaný žádný termín.
Obsahová náplň
- Vystupování, prezentace sebe sama a vlastních požadavků
- Volba vhodných prostředků vzhledem ke způsobu komunikace - osobně či online
- Specifika online komunikace - jak udělat z online prostředí svého „spojence"
- Asertivní jednání - co to je a jak jednat asertivně
- Znalost cíle rozhovoru či jednání - ideální, optimální, přijatelný a nepřijatelný výsledek
- Znalost komunikačního partnera jako nutná podmínka pro vhodnou volbu komunikační strategie
- Základní principy účinné argumentace
- Příprava potenciálních argumentů
- Umění říci „NE“ - kdy a jak
- Nalézání řešení při souběhu úkolů od více zadavatelů
- Manipulace, jak ji rozpoznat a jak se jí účinně bránit
- Příprava na vyjednávání - technická, mentální, emoční
- Fáze vyjednávání, vyhodnocení
Pro koho je kurz určen
Kurz je určen zejména pro daňové poradce a jejich spolupracovníky, ale i zájemce z oblasti zdaňování a účetnictví.